Back in Buisness !

Oj det hände igen! så här blir det alltid för mig när jag ska plugga, först så tar jag fram alla mina böker och datorn till köks Ö:n sen slår jag på datan för att kolla om det hänt något nytt på bloggar, fejjan osv, och så när man plötsligt slänger en blick på klockan, så har man suttit så i en timme! Och det var inte ens det här jag skulle göra, jag skulle plugga på engelska glosorna ! det är såå typsiskt mig. Jag blir som fast och glömmer helt bort tiden. Brukar det bli så här för er med?
Jag måste verkligen sätta fart nu om jag ska försöka få mamma att åka med mig till Thun's ikväll,
so I'll better get going, see u later alligator !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0