bättre sent än aldrig

Kom nyligen hem från en prommis, så ska fixa lite fika nu snart och sen kika på något avsnitt av OC , Hade inget att göra i Tisdags och då när jag skulle gå till film hyllan och välja en rulle att kolla på så såg jag min gamla älskade OC box som jag inte har tittat på verkligen hur länge som helst !
Och nu är jag självklart fast... så det får stå för kvällens underhållning.

oc.jpg The OC picture by jaxarewild


Har även fotat "Dagens outfit" men hinner ej lägga ut den så den kommer imorn ? (a)
Har ju tidigare bara fotat en lite då och då pga av jag är lite lat och tycker de är lite jobbigt att ta kort med timer, men alexandra fick mig lite peppad när hon sa att hon hade lovat sig själv att ta outfit bild varje dag ! så jag tänkte försöka hänga på de lite, hm.. hur ska de gå?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det kommer gå bra, håll dig lugn bara! :D

2009-02-26 @ 22:02:05
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0