Fettisdagen

Har precis ätit min semla som magen har gått och väntat på i princip .. hela dagen! Gott gotti gott gott. Visste ni fressten att idag har det gjorts 5 miljoner semlor i hela Sverige? hah de ni.


Iallafall idag så har det inte hängt något speciellt, håller på med EPOK 1900-tal i skolan. Jag, emma och jullan jobbar med Astrid Lindgren så de har vi suttit och små pysslat med på lektionerna. På gympan körde vi ruggby, haha grymt kul ! hade turen att komma med alexander i mitt lag annars vet jag inte vad jag hade gjort, men jag vet att skulle flyttat på mig så fort han kom springandes, för är det något man inte vill är det att stå i vägen när han kommer farande!

Imorgon så ska vi ha vårat so prov som hade blivt försenat, känner mig ganska så säker på hur hela andra världskriget gick till, så det ska nog gå fin fint. Enligt våra källor i A och C så ska det vara ett ganska lätt prov också.

Som ni ser så har jag ändrat lite smått i bloggen med bakrundsfärg osv, blev det bättre eller sämre ? är fortfarande inte riktigt nöjd.. skulle vilja fixa en lite färg gladare header och ta bort den där ramen runt om kring, hjälp någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0