Fredag, åh vad jag gillar dig

Hej bloggen! nu om cirkus 20 minuter ska jag bege mig ner till hallen på innebandy träning! fast innan det roliga drar igång så blir det springning fram och tillbaka från konsum.
Ikväll så har jag inget speciellt plannerat, jag skulle tro att jag åker hem efter träningen och tar de lite lugnt för just nu känner jag mig otroligt trött, så då kan det vara lite skönt att bara komma hem och bädda ner sig i soffan och kolla lite på någon skön film och fixa lite med min ansökan.

Nej nu ska jag kila och packa väskan och plocka upp mina kläder från badrums golvet innan pappa lackar på mig, har redan blivit tillsagd 3 gånger. hahah.. jaja puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0