glad alla <3 dag!

Min alla hjärtans dag har egentligen inte varit så speciell hitills, sov ganska länge sen så åkte jag och tittade på när johan och p-94 spelade innebandy match.
Ikväll så har jag också match inne i allians, vi ska spela mot sten-sture med ca 8 spelare, önska oss lycka till! för det kommer nog behövas, men vi får väl göra det bästa som går av dom 45 minutrarna.

Efter matchen ska jag och min familj äta ute förmodligen på kina resturang sen så blir det bio, Australia ska vi se.
Det är väl ungefär så min alla hjärtans dag kommer se ut, vad ska ni andra hitta på?

 Ha det så bra ! Love Emma

Kommentarer
Postat av: wendéla

kanon bra spelat idag, :)

2009-02-14 @ 20:24:53
Postat av: Emma

Tack :) Desamma!

2009-02-16 @ 11:01:07
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0