hej igen!

Ledsen inget bloggande sen lördagen har de blivit pga av att tiden har strejkat lite här, blev ganska mycket plugg på söndagen och sen på kvällen var vi ute och käkade med släkten för att min kära farmor fyller år.
 
Måndag, provet känndes bra så det var skönt, när jag kom hem var jag sjukt trött och frös till och med lite så jag la mig i sängen och läset, sen somnade jag...
Efter middagen åkte jag hem till jullan och sov där, myspys ! vi tittade på film "fjorton suger" haha den var väl sådär helt okej bra.

Eftersom vi skulle ha vårt första np idag i svenska så hade vi sovmorgon till 10, hur skönt som helst ! då kunde man vakna och vara pigg utan att behöva gå upp speciellt tidigt.
Nationella idag var läsförståelse, och tyvärr kunde det gått bättre.. skulle behövt lite mer tid, jag skrev in i sista sekund men ändå hann jag inte med en fråga, tror jag tog det lite för lugnt i början. Men aja det är gjort nu så kan inte tänka så mycket mer på det, för redan på torsdag har vi nästa np i svenska och då ska vi skriva en uppsatts, får se hur det går..

Efter provet fick vi sluta så jag tog bussen hem och gick från vägen, härligt med lite vardags motion !
Och nu när klockan bara är 20 över 12 så har jag ju i princip hela dagen på mig att göra något.

Jag ska nog:
Läsa lite i min underbart spännande bok
Måste plugga lite på till engelska provet som är på fredag (inte en lugn stund)
Träna lite med vårt multigym som ställdes in här i helgen
Plocka iordning på alla mina kläder som ligger på skrivbordet

och nu först så måste jag se vad katten vill, han har stått och jamat här ett tag !

puss vi hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0