peace

hallå ! lördagmorgon och jag sitter i badrock och kikar runt på internets alla se värdigheter,

gårdagen var dunder ! efter träningen duscha vi och tog bussen in till stan, vi började med att köpa på oss "lite" godis sen begav vi oss till bion.
Åh så bra den var! ni måste verkligen se den. Den hade allt, kärlek, humor och sorg.. jag kan nog lova att jag inte var den ända som fällde en liten tår i slutet. Och Samuel Haus som spelade sakke var en riktigt söting !

Nu om någon timme, match mot Midas. Sen ikväll inga speciella planer än så länge. Tror det blir en lugn kväll hemma för mamma ska göra inbakade fläskfilé till middag och det vill jag inte missa!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0