Söndag

Matchen gick riktigt bra, vinst med 7-1 blev det till slut !
Efter matchen duscha jag bara sen åkte familjen in till stan och käkade på china river, jag åt som vanligt för mycket och fick ont i magen, men de är ju så gott. Vi hade ganska gott om tid på oss också satt när maten hann smälta så beställde vi in två friterade bananer med glass och delade på, mums säger jag bara!
Bion Australia som vi var på nådde upp till förväntningarna också satt det var kul, lilla Nullah va ju så söt ! och Nicole Kidman var som gjord för rollen, visste ni fressten att hon är från Australien ? själv hade jag ingen aning om det förns mina kusiner tala om det för mig. Jag trodde hon var från usa som alla andra hollywood kändisar. Men icke sa nicke.

Nu ska jag och mamma åka och handla och sen hämta upp ett paket från H&M som ligger och väntar på oss hos ica, spännande ! Och ikväll så bär det av till Emma , ska bli så kul ! 

kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0