sport lov!

Jaha då har lovet börjat då, är det inte underbart ? Sitter just nu i köket och lyssnar på när dagens lunch bubblar runt i kastrullen. Efter lunchen åker jag, mamma och johan (?) in till ikea och ska fixa en bäddmadrass och ett nytt tjockar täcke till mig eftersom jag fryser så förbaskat i det jag använder nu, men som alltid när man åker till ikea så brukar det ju få följa med annat nödvändigt hem, haha känner ni igen er ?

Mina H&M grejer kom igår, men till min besvikelse så såg inte skorna ut som på bilden, dte stod att det skulle vara en skinnimmitation men dom var mer åt lack hållet så jag fårse om jag behåller dom, de var trotts allt ganska snygga ändå. Sen så hade jag ju beställt ett vitt lite slappare linne, och när jag skulle öppna påsen där de stod att den låg i så låg en annan tröja där ! så mamma ringde idag och dom skulle skicka den jag betällt så fort som möjligt.

Nej nu är det mat här ! pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0