Kungsberget var guld

Heej mina trogna läsare! kunde inte skriva om vår lilla trip till kungsberget igår för blogg.se har haft något fel på sin sida så jag kunde inte ens logga in, men det verkar ju vara åtgärdat nu så.

Iallfall Kungsberget blev riktigt lyckat ! , lagom många där, perfekt väder, perfekt med snö och perfekta vänner att åka med det summerade då alltså till en perfekt dag!
Här har ni lite pic's fellas !









Det här var inte alla bilder, dom andra verkar ha försvunnit :s !?
men jag lägger in dom när jag hittar dom

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stolt fotograf av den första bilden ;D Ni två är grymt söta där. :) Hoppas att provet ni hade idag gick bra också. <3

2009-02-13 @ 19:12:47
URL: http://jenniiferj.blogg.se/
Postat av: Emma

hah ja du är så duktig :D , vi fick inte ens ha de för mittas va sjuk :o , hah ja vart fan lack, hade pluggat som en häst och så får vi inte ens ha de ..

<3

2009-02-14 @ 14:03:04
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0