Torsdag

hej på er !
Igår efter träningen åkte jag emma och frida hem till jullan eftersom vi skulle sova där, efter ett tag kom också petter och Mange dit vi satt och snacka och hade allmänt trevligt ! Innan vi gick och la oss kolla vi lite på the grudge 2, usch värdelös film. somnade gaaannsskkaa sent efter det.

Jag hade lite oflyt eftersom jag var tvungen att gå upp tidigt pga att jag skulle med mamma till stan och få en sån där make up rådgivning. Men det var lätt värt det ! var skit kul och få bli sminkad och få olika sorters tips på hur man skulle lägga alla olika sorters grejer satt det skulle se fint och naturligt ut, hon lärde mig precis de jag ville lära mig att man ska kunna sminka sig så man får fin och jämn hy och liksom ser piggare ut utan att det ska se sminkat ut!
Sen när sminkningen var klar fick man lite olika slags produkter också.

Ikväll åker vi förmodligen jag mamma och johan och åker skridskor i fjällnora för dom har kvälls åkning där ikväll med facklor och så, låter iallafall mysigt så det kan vara värt att prova !






Produkterna jag valde var
Ansiktsvatten
Marcara
läppglans
concealer till ögon och andra delar av ansiktet
en bas ögonskugga
foundation puder
pensel

Kommentarer
Postat av: ljunglöf

det blev skit fint!:D <3

2009-02-19 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0