football soccer fussball fotboll

Tjooheeejj ! Kom nyss hem från uppsala där jag och jullan har varit och prov spelat med GUSK div 3/2 , riktigt kul var det! otroligt bra tempo och sjukt duktiga tjejer. Vi började en uppvärmning som bestod av 20 minuter non stop dribbling med boll över planen och då och då ropade tränaren att vi skulle göra en tempo ökning. Vi fortsatte sedan med ännu lite mera fys, sen spelade vi små lag spel resten av träningen. Det här var min första träning sen vi avslutade förra säsongen så man kände sig lite ring rostig men det gick skapligt bra trotts det, efter träningen så kom tränaren och ville att vi skulle komma tillbaka så jag antar att det inte kan ha sett så dåligt ut iallafall. Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med bodylotion jag har börjat flagna lite ;/  , man känner sig ganska mör just nu så det ska bli riktigt skönt att sova,
Ledsen alexandra hann inte med att skriva om ditt önskemål idag men jag ska försöka göra det imorgon istället :)
vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, neeeedrans Emma ;( <3

2009-01-14 @ 17:35:09
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0