hej hopp

Heej alla !
Idag är det torsdag och vet ni vad det innebär ? ...det innebär så klart att det rä fredag imorgon, woho ! Fredagar är nog min favorit dag dels för att det är så skönt att komma hem från skolan och veta att man har en hel helg framför sig. Min fredag kommer nog se ut så här ungefär; jag kommer åka till skolan as usual sen träna innebandy på kvällen och förhoppningsvis åker jag och tjejerna hem till Frida efteråt. vad ska ni andra göra ?
Och så längtar jag till Söndag, för då bär det av in till Stockholm! det är Jag,Jullan,Emma,Frida och Alexandra som ska in och springa i affärer, Hoppas på att komma hem med mycket nytt.
Har hört att Gina tricot tydligen ska ha utökat sitt sortiment med snygga bas tröjor och det behöver jag så där ska jag defentift kika in, kolla bara på den här till exempel,


Bild ifrån Alexandras blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0