I like it

Nyårs natten var myspys ! , vi käkade en otroligt god middag, åkte ner till vattnet och kollade på fyrverkerierna sen åkte vi till stranden och låg där i säkert 1 timme och tittade på stjärnorna och jag fick se mitt första stjärnfall ! dessutom två haha, så jag passade på att önska mig två saker !

Jätte mysigt och trevligt var dt men man kunde inte låta bli att längta lite hem när man såg alla ungdomar hänga nere på beachen med sina nära och kära, då ville jag hem och fira nyår med mina bästaste ! men det får bli nästa år det.

igår så var vi på ett köpcenter och jag köpta två bikinis, en svart med lite guld pärlor vid snörningarna och en svart-vit randig. jätte fina tyckte jag !

Imorse gick vi alla upp tidigt och tog en lång prommis på stranden sen stannade vi vid ett cafe och åt frukost där, jag tänkte ta pankakor men dom var slut så det blev till slut, Toast, ägg och bacon, mumma !
Och nu om några timmar så kommer mosters kompisar och deras barn hit på en liten inflyttnings fest efter som mina kusiner precis flyttat till det här huset.
Så det blir väl kul hoppas jag ! :D

Nu ska jag duscha och göra mig iordning , see ya ! / emma

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha sötis, fan att du inte var med :( En viss person var där och allt ;) <3

2009-01-02 @ 18:47:25
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma jag saknar dej :(<3

2009-01-02 @ 23:49:29
Postat av: Emma

gud vad jag ville hem till er då ! <3

2009-01-03 @ 00:19:26
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0