Löördag

Fredagen vart ung som planerat, vi åkte hem till Frida efter träningen, vi beställde pizza och kollade på Let´s Dance. Sen fick vi skjuts hem till Robin där redan Daniel och Petter var, vi spela gh, sjöng singstar och kollade på flim, trevligt trevligt ! Kom hem vid tre tiden och då blåste vi upp våra madrasser, snacka lite och sen somnade vi ganska så fort.

Vaknade vid tio, gick upp och fixade frukost sen så åkte vi hem eftersom vi skulle ha match och det var samling kl tolv så det vart lite kort om tid men de gick. Hade en timme hemma innan och då passade jag på att vila lite eftersom man inte hade fått så mycket sömn.
Matchen gick ändå bra, haha jag spelar nästan bättre när jag är lite tröttare. Dock så förlorade vi med 2-0 (var av ett var självmål) mot Årsta som för modligen är seriens bästa lag, men vi stod upp bra och hade en hel del chanser men som vanligt var det klubbor och ben och gud vet vad i mellan, bollen går aldrig in !
Nu ikväll så jag bara ta det luuugnt, åh ska bli så skönt känner mig rikitgt trött så jag längtar verkligen efter att få krypa ner i soffan och se någon film eller kanske läsa min bok ?

puss Emma Linnéa Hellberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0