min helg

Ingen uppdatering denna helg pga plugg, match och lite sånt, hade i vilket fall inte tid att sitta vid datorn.
Men nu så en summering av helgen min:

Lördag; gick i pyjamas hela förmiddagen och städade mitt rum och skrev lite på min svenska uppsats vid tre frya tiden så kom Jullan,Emma och Frida hit, vi var ute och gick på isen, käka tacos, snacka och spelade guitar hero, hel mys och hel kul ! runt tolv tiden åkte dom hem och jag trött som aldrig förr gick och la mig på stört.

Söndag; Upp och hoppa tidigt för jag skulle spela innebandy match mot Alunda i Alunda, typiskt hade det vart hemma match hade man ju kunnát sova i en halvtimme till. Vi spelade bra men misstag gjordes och dte fick vi lida av, 3-2 till dom blev det när slutsignalen pep. Kom hem och började skrev på min Uppsats om Australien som jag ska redovisa om imorgon, är inte klar än men skriver ihop de sista ikväll. Sen så gjorde jag nog inte så mycket mer den kvällen än att äta middag och så, eller jo juste jag började läsa i min nya bok new moon som jag skrev om i ett tidigare inlägg, den är så bra ! verkligen alla som inte läst eller håller på att läsa twilight serien av Stephenie Meyer LÄS DEN NU! ni kommer ej att ångra er !

kiss n hugs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Emma, Jag måste få säga att du skriver väldigt bra och det är intressant att läsa. Snygg bild på mamma och dig innan bion :)

Ha det så bra

Kram Pernilla (mammas jobbarkompis)

2009-01-19 @ 19:41:19
Postat av: Emma

heej pillan vad kul att du läser :D

åh tack det var kul att höra :),

ha det bra ! kram

2009-01-20 @ 14:48:19
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0