tisdag

Idag har jag klippt mig, som jag sa så är dt ingen större skillnad på längden, bara igenomklippt så det känns mjukt och fräsht. Färgen är däremot inte den samma, min fula utväxter är borta och har istället ersatts av en chocklad brun färg, vart lite mörkare än vad jag hade tänkt mig men det vart bra. Känndes skönt för dom senaste gångerna när jag gått ifrån frisören har jaf fått spela nöjd, den här gången kunde jag med handen på hjärtat säga att det var bra, skönt.
Gick lite på stan efter, träffade jullan och frida en snabbis men annars gick jag runt själv och kikade.
Inhandlade ett par chinos, en svart tee med ficka på och en rutig skjorta, allt bas plagg, precis vad jag behöver.
Lägger upp bilder sen ! för nu ska jag käka, spagettie och köttfärssås står på menyn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0