twilight

fraser island resan vart allt annat än planerat, men den vart bra ändå !
hinner inte riktigt förklara allt nu för måste packa, åker ju hem imorgon ! :/ så det får blir bilder och text om det när jag kommer hem till kyliga svergie.
Och nu på tal om något helt annat så har jag bara något kapitel kvar i twilight boken som jag fick i julklapp, jag älskar den ! får se till att se filmen när jag kommer hem också, har ju hört att den ska vara så otroligt bra och att Edward ska vara en riktig snygging ! hoppas bara man inte blir besviken eftersom böckerna oftast brukar vara bättre än själva filmen.
det blev väldigt kort nu men tänkte att jag kunde höra av mig iallafall även fast jag inte skulle hinne blogga om resan.

jag saknar er där hemma otroligt ! ska bli så kul att träffa er på måndag igen
ppuss


Bilden är från i höstas, är inte riktigt så där blek nu ;)


Kommentarer
Postat av: ljunglöf

snart är du hemma, så snart får vi träffa dig!:D längtar och har saknat dig mycket vännen! <33

2009-01-08 @ 11:32:10
Postat av: Julia Aldén

ska bli sååååå kul att få träffa dej efter den där gaaaaaaaaalet långa resan :o <3

2009-01-08 @ 16:15:11
Postat av: Frida N

Ska bli kul att träffa dig igen!! har verkligen saknat dig!! <33

2009-01-08 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0