for the sun

åhh hemma ! äntligen. eller jag kom hem igår vi fem tiden men då var jag för trött för att göra något annat än att packa upp och äta, somnade redan vid åtta halv nio tiden.

Flygresan hem var pain ! tog ca 40 timmar med tidsskillnader och väntan på flygplatser. dessutom mådde jag illa och kände mig spy färdig, usch hemskt ! Så det var så otroligt skönt att komma hem även fast jag höll på att frysa häcken av mig när vi landade i sverige. Och man saknar ju kussarna också så klart. 
man kan ni gissa vad ? vem var inte på planet hem om inte självaste Martin Timell och hans familj, haha vilkden höjdare va !? ;)

Och nu lite om fraser island resan som jag lovade att berätta om,

Efter ca tre timmar i bil så var vi äntligen snart framme när bilen gick sönder (!?),  så typiskt.
Så vi fick boka ett hotell i rainbow beach där vi befann oss. Vi åkte ner på stranden men var inte där så länge för det blåste så mycket och jag kunde knappt bada utan att hålla i pappa för annars hade jag nog legat någons stans ute i oceanien vid det här tillfället, hade aldrig vart med om så starka undervattenströmar förut.
På kvällen käkade vi på resturang, för mig blev det pasta med kyckling och pesto sås, blev genast en ny favortit !
Dan efter kommer jag ärligt talat inte ihåg vad vi gjorde... så de var nog inget speciellt ;d , jag, johan och pappa spelade tennis iallafall, riktigt kul !
och när vi var nere i receptionen så såg vi att det gick guidade turer ut till fraser island som vi igentligen skulle åkte till från början, så då bokade vi upp oss på en sån till dagen efter. Problemet var bara att vi var nio stycken och dom kunde barar ta emot åtta så stackars christer erbjöd sig att stanna kvar på hotellet.

Så den lilla resa vi hade planerat vart inte alls så, men den vart så bra ändå kanske till och med bättre så det var bra ! :)

nu ska jag vila lite och läsa Elle , och imorn får jag träffa alla igen ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0