in the purple rain

Åt nyss middag och strax ska jag få njuta av min kladdkaka  med smält block chocklad på till efterrrätt. muumms har längtat efter den hela dagen.

Och imorn äntligen har jag fått en klipp och färg tid hos frissan, ska bara klippa bort de nödvändigaste för jag vill behålla så mycket som möjligt av längden, sen så ska jag lägga i en färg som är så lik min naturliga som möjligt så jag slipper fula utväxter. åh jag längtar. Efter klippningen har jag tänkt att ta en kort sväng på stan och kika lite, har lite pengar som skulle behöva spenderas eftersom det inte gick åt så mycket som väntat i stockholm.
BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA, jag hade ingen aning om det. Hur fint som helst ju!

2009-01-27 @ 18:24:57
Postat av: Alexandra

/ Alexandrae

2009-01-27 @ 18:31:40
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0