åh sommar

God eftermiddag !

sitter här i köket och lyssnar på när johan spelar gh, har också spelat lite och de gick väl sisådär haha men det är så kul ! verkligen något jag rekomenderar att köpa.

Sitter och funderar lite på vad jag ska göra bättre det här året än förra och detta har jag kommit fram till
-Jag ska tänka mig för mera innan jag köper något
-Jag ska äta mindre onyttigt, helt enkelt bli en sundare människa
-Jag ska sattsa på skolan så jag kommer in på det gymnasium jag vill

Har ni satt upp några mål för 09 ?

Sen så har jag, Frida, Emma, Alexandra och Jullan gjort lite sommar planeringar vi har nämligen tänkt oss (om vi får för våra föräldrar) cykla Gotland runt :D, eller okej inte helt runt vi hade tänkt att hålla oss inom måtliga gränser. Men som sagt vi får se hur det blir med det men det skulle ju iallafall vara en hel jul grej! tänk er sola, bada, umgås, tälta, motionera och dessutom på gotland, världens finaste sommar ställe !
Nej gud nu kan jag inte prata mer om det här, börjar längta alldelles för mycket till sommarn då. Man måste njuta av nuet, carpe diem you knew !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0