lördag

Hallå ! augus pizza och bio vart det som sagt på fredagen efter träningen, trotts lite stressigt med maten så vart det en toppen kväll ! bion var bra ! men lite små creepy med hur dom håller på i dom där församlingarna tycker jag.

idag så har jag spelat match mot storvreta som slutade 3-3 tyvärr, tycker vi skulle vunnit, menmen. Sen så åkte jag med Frida till Thun's, vi köpte varsina vita converse, jag köpte låga och frida köpte höga.
Nu på kvällen har jag pluggat till kemi provet och försökt söka gymnasium, men de var nån konstig grej så de inte gick så får ta det imorn, de löser sig nog. de är ju inte precis så satt man kommer blir utan. Mamma och pappa har åkt iväg på 50års kalajs så johan och jag är ensama hemma men om ett tag dyker Frida upp här vi ska ha lite film kväll hade vi tänkt .

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0