down town

hey fellas !

Gårdagens inflyttnings party blev hel skoj ! när gästerna börjande anlända så fick man hälsa på alla, tala om vad man hette och vem man var, Dom flesta av barnen gick upp och spelade guitar hero men jag var lite blyg ibörjan så jag stannade där nere,  haha men efter ett tag gick jag också upp (dom fick hämta mig ;d) , där uppe var vi och lira tills det vart käk sen så hoppade alla 11 i poolen och det vart ganska röj när alla började kasta skumgummi pinnar på varann, haha !
efter att man träffats på alla möjliga ställen så gick jag upp med en tjej som hetta Alana och spelade gh , hon va grym ! jag däremot är ingen höjdare men det är förbaskat kul må jag säga ! Efter ett tag kom resten av klanen upp och så roade vi oss restan av kvällen, plus lite youtube och svenska utbildning till grabbarna som va från sydafrika, dom försökte lära oss lite också men de va ganska omöjligt !

Idag har vi varit i Brisbane hela dagen och shoppat, det blev ett rött linne och en lång beige kofta,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0