det snöar!

Igår kväll så kollde jag och familjen på Twilight igen, får aldrig nog ! skulle kunna se den där flimen tusen gånger utan att tappa känslan. 

Idag så har jag planerat min eftermiddag så här:
Jag ska skriva klart min Svenska uppsats "Rädda vår jord!"
Läsa min bok
Kolla på Harry Potter och den flammande bägaren, bara för att Robert Pattinson är med i den! hoppas han är lika bra där som i twilight. är det fressten någon mer som håller med om att han egentligen inte är så snygg speciellt inte i verkligheten, utan att det är mycket hans karaktär som gör att man blir helt fast ?
Gå och lägga mig i tid så jag orkar upp i morgon

Fårse om jag upfyller mina planer det brukar ju alltid bli så att det kommer något annat i mellan men jag ska göra mitt bästa !
Fressten gick redovisningen bra idag, Lisbeth tyckte det var en "maffig redovisning" så det var ju skönt att höra med tanke på att jag inte hade hunnit träna så mycket på den.

nej nu måste jag nog börja så jag hinner med allt, tror jag börjar me sv arbetet medans jag är pigg.
Bild ifrån i lördags fressten, enjoy !





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack Emmma! =) Jag försöker intala Lotta samma sak om Robert Pattingson. Såg han på TV idag på någon talkshow och han är verkligen inte lika snygg som i filmen men personligheten...Säger bara att killen har charm annars också! ;)

<3

2009-01-21 @ 18:44:32
URL: http://jenniiferj.blogg.se/
Postat av: Emma

nej jag vet! såg också någon talkshow med honom och han var verkligen inte snygg men precis som du säger, chrmig som få! Men i både Twilight och Harry Potter är han en rikitg gobit (;

2009-01-22 @ 17:45:46
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0