älska

Jag antar att jag inte är den första att säga det här, men flimen var så sjukt bra ! romantiken, spänningen och Edwards mystiska blickar. Man vart ju helt trollbunden. Visst boken fick med mycket som inte filmen fick, eller egentligen så var det nog boken som bara var lite mer detaljerad, men så brukar det ju vara. Och även fast jag läst boken så blev man verkligen inte besviken på filmen och det är ju ett gott tecken !
Haha jag tyckte scenen var så rolig när Bella ska få träffa Edwards familj för första gången och när dom kommer in så står hela famlijen där och lagar mat (inte blod då, utan vanlig mat närmara bestämt Italienskt) eftersom dom tror hon är från Italien bara för hon heter Bella. haha 0 koll !
Filmen får absolut 5 av 5 toasters som Benjamin skulle ha sagt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa, ingen kan väll bli besviken på den filmen?!

2009-01-17 @ 23:26:34
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: Kungen

Benjamin säger ALLTID enbart 4 av 5 toasters =)

2009-01-22 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0