12.21

Torsdag: Idag var det Emma, så det betyder då att jag hade namsdag idag, grattis till mig ! fick ett jätte sött armband som jag hade beställt.
På dagen så hjälpte jag till hemma lite, sen följde jag med familjen till Grisslehamn för att fika lite hos familjen Jansson/Hedin. På kvällen kom Oskar hit och vi kikade lite på film! trevligt trevligt

på Fredagen alltså igår så skulle vi spelat tennis men det gick tyvärr inte eftersom det hade regnat och planerna var blöta, så de blev lite fika och "Dude where's my car" haha helt sjuk film! men den va riktigt rolig faktikst!
På eftermiddagen åkte jag in med Jullan och Frida till stan och gick på bio, sen på kvällen hem till Lucas där lite folk befann sig.

Idag så blir det nog bara till att ta det lugnt, ska nog åka förbi Thun's och lämna tillbaka en skinnjacka jag köpte där i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0