Italy here I come!

Halllåhallå! Idag så har jag spelat tennis med oskar, vi räknade inte men om jag får gissa så vann han nog.. jag kan ju inte påstå att jag är helt förvånad. Direkt efter åkte jag hem, duschade och tog bilen in till stan med mamma för att göra lite nödvändiga ärenden innan resan imorgon.
Och nu så måste jag packa ! har redan bröjat lägga fram lite men måste gå igenom och packa ner i väska, ladda ipoden och allt annat tjaffs! so I'll better get going..
Förhoppningsvis så hittar ja intenet där nere så jag kanske kan blogga, men ah det återstår att se helt enkelt.

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör lilla emma i bakgunden, haha :D

2009-07-31 @ 10:17:05
Postat av: fridawiström

har du nytt nr:)?

2009-08-02 @ 15:21:27
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Emma

hon kastar ju pil!

2009-08-06 @ 16:18:18
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0