lektion

Min mamma är lite små knasig kan jag tycka ibland!
Tycker inte ni också att de är rätt kul att se var man är någon stans eller vad man gör för något på en bild? Det tycker i allafall jag, men min mamma verkar ha lite svårt med det.

Detta är ett typ exempel från idag, när mamma skulle ta kort på mig när vi var på resturang, och som vanligt...mitt ansikte täcker upp hela bilden!
 

Då försökte jag visa henne, så jag tog det här kortet. Här ser man klart och tydliget var hon är och vad hon gör, dessutom
så visas lite mer än öga,näsa,mun.


Och detta blev resultatet i nästa bild, hon snappade upp det rätt bra! får se bara hur länge det håller



Kommentarer
Postat av: jullan

saknar min emma <3

2009-07-05 @ 16:00:25
Postat av: Emma

saknar min jullan! <3

2009-07-07 @ 17:09:07
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0