18/6

Tre dagar på dagis har jag spenderat nu, och det är väldigt kul men intensivt.
Idag så hade vi midsommar firande och alla barnen gick ut och plockade blommor till våran egna lilla midsommarstång som vi sedan dansade runt, haha ungarna var så söta!
Sen så har vi pysslat lite, lekt i rörelserummet och ute.

Är så trött just nu att om jag stängde mina ögon skulle jag somna, och det är precis vad jag tänker göra nu närmaste halv timmen, annars kommer jag bara vara trött och grinig hela kvällen och det är inte så jag vill va så då tar jag tillfället i akt nu och slumrar lite.
Igår kväll var jag fressten med Emma och fotade lite, bilder kommer !

Och imorgon är det fredag och midsommar, ber för bra väder ! .. dock vet jag redan att det inte kommer bli så men snälla gud du kan inte tänka dig att grina på söndag istället? för imorgon vill jag ha sol sol sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0