d-day

heej alla! :D
Nu har äntligen lite bal bilder kommit på plats! .. försökte ladda upp dom på facebook men då strula det så gör ett nytt försök senare. Balen och efterfesten var verkligen sjukt kul och ett minne för livet!

Idag hade vi akro i skolan, så där lagom kul när det spö regna.. dessutom är jag ingen hejjare på friidrott så det gjorde ju inte saken bättre heller.
Är otroligt trött just nu, dels för att jag har hållit igång hela dagen och så har jag nog inte rikigt hämtat mig än från bal kvällen..känner mig inte precis taggad på träning nu ikväll, men är tvungen.
 men imorgon får jag vila upp mig ordentligt så jag slipper påsar under ögonen på fredag ! HEJ SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0