dreams really come true?

in till stan efter skolan snabbt som sjutton för att fixa present till min underbara vän Emma och köpa mat, fick bli en sallad på cupido, det naturliga valet.
Sen mötte jag upp sigge, för att bege oss mot studenternas där vi i Uif's damlag skulle hålla i parkerings avgiften till blodomloppet. Stod där och langa in 20lappar i några iskalla timmar innan det var dax för match! min debut match sen klubb bytet dessutom! lite nervös var man allt. Men det gick helt okej, i stort sätt bra men hade ett par svackor i matchen när de gick sämre, men så är det. Blev iallafall en Vinst med 3-1 mot Bälinge och jag fick med mig en fläskläpp hem, jippie!

jaja nu ska jag välja ut kläder till johan som han ska ha imorn när han ska till Tunaberg för att möta sin blivande klass.

sovgott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0