lördag

Idag har jag varit hemma och inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och planerat familjens sommar semester lite. Jag tycker sånt är så kul! ..kanske ska bli ngn form av plannerare när jag blir stor?
Morfar är här på besök också så jag har hjälpt mamma att göra lunch och efterrätt. Mums !
Ska ta mig ut och springa en stund sen med och ikväll så blire nog till att kolla lite på fotboll kom igen nu sverige och sen till Knutby för att gå på årets första parken, hahah woho!
annars så är det nog inget mer speciellt som kommer att hända idag för min del :)

Kommentarer
Postat av: anonym

vart ska ni åka på sommar semester någonstans? :)

2009-06-06 @ 22:33:59
Postat av: Emma

kanske Italien, men inget bestämt än! :)

2009-06-10 @ 17:41:12
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: Emma

kanske Italien, men inget bestämt än! :)

2009-06-10 @ 17:41:59
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: anonym

ok, kul! :)

2009-06-11 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0