Lördag/Söndag

På söndagen hade vi planerat att dra in på sommarkrysset men dom planerna sprack, eftersom alla inte kunde och då tyckte vi att vi väntar till en annan gånh då alla kan istället!
Så vissa var i Knutby Parken, men Emma och jag kände oss inte så sugna på det så vi åkte in till stan istället.
Köpte bubbelvatten, färdig grillad kyckling, potatissallas, bröd, vitlökssmör och naturgodis på luthagens livs och gick och satte oss på bryggan och åt, så himla mysigt! hade turen att få kanon väder också! Där satt vi en bra stund och bara njöt av livet, fotade och snacka. Sen så gick vi en lång prommenad genom tunnlar, parker och lekparker och fotade lite.. eller ganska mycket! ( Emma har alla bilder så så fort jag fått dom så lägger jag upp här, hahah oj vad mycket bilder jag har lovet er nu!)
Sen så gick vi upp till hennes lägenhet och kika lite på film innan vi somnade.

På morgonen hämtade mamma upp mig och vi åkte till Östervåla för att träffa morfar och fira min morbror som fyllde år, på vägen hem stannade jag och mamma i stan och gick på bio, Änglar och Demoner såg vi och det va bra men rätt lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0