stressig dag

ojoj idag har det varit full rulle! .. somnade hemma hos Emma igår runt tre tiden efter en härlig kväll i parken.
På morgonen ringde klockan strax efter åtta, jag skulle upp och döma p-98or i Funbo. Trött som en sate, men de gick ändå rätt bra. När jag kom hem var det bara till att äta och sova ikapp lite timmar innan de var dax för match i stan, vinst med 3-2, men ingen vidare insats från mig själv tyvärr. Efter matchen var det raka spåret till vargspåret för att kika på dam derbyt mellan Funbo och Knutby, sen hem och duscha.

Just nu håller jag på att fixa allt inför balen imorgon tagga tagga tagga.
Jag känner mig lite stressad faktikst men det ska nog gå bra ändå hoppas jag.
Bilder kommer att komma upp under veckan!

kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0