why does it rain?

Skolan är ju sjukt slapp just nu! gör verkligen ingenting .. sitter bara i korridoren eller kollar på film. Känns rätt meningslöst att gå till skolan när det är så här? .. Man tycker ju nästan att man skulle kunna få sommarlov redan nu.
Iallafall så var det bara jag och Jullan i skolan idag, resten av tjejerna var på studenten och alexandra är sjuk?
Så dagen började med sovmorgon till kvart  tio, blev lite sen pga att min moppe inte startade så jullan fick komma och hämta mig med sin.
Första lektionen var SO och vi satt då som vanligt och gjorde inget alls, så vi fick en crazy idé och drog in till stan och solade istället. När vi kom tillbaka till skolan så var i princip alla påväg hem, så då drog vi också.

Nu ska jag bara ta det lugnt och även ikväll som det ser ut :)

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0