090330

Jobbar lite me HK läxan som inte verkar vilja bli klar med ja får käpa vidare. Tog nyss ett litet uppehåll och läste ut New Moon så nu i veckan måste jag verkligen inhandla eclipse!!
jag älskarälskarälskar verkligen de där böckerna!
Både Twilight och New moon har jag läst på engelska men fårse om jag ska göra de med denna också, hm de är ett litet dilema eftersom man lär sig ju ganska mycket av att läsa på engelska men å andra sidan så går det fortare och lättare att läsa på svenska, så aa jag får se hur jag gör.

Fixade med lite låtar till Örebro cupen idag på rasten, lääängtar !



Nu ska jag ut och gå ! Lägger kanske upp en bild kväll på min ny sydda tub klänning, om jag hittar kameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0