film taajjm

Kom nyss hem från röda kvarn, Almunges lilla gulliga bio salong, Män som hatar kvinnor visades där idag och självklart ville jag se den, så mamma, pappa och jag åkte dit, och det är inget jag ångrar. Sjukt bra film !


Nu ska jag strax krypa till kojs, ska bara tvätta ansiktet och läsa igenom engelskan lite, sen ska jag sooovvaa ! och imorgon har jag sovmorgon, det gillas! Jag har två alternativ antingen går jag upp kl kvart över sju och tar bussen som går åtta precis utanför min dörr i princip och väntar i skolan tills kvart i tio eller sover jag till åtta halv nio tiden och går upp till stora vägen och tar knutby bussen och kommer till skolan när jag börjar.. hm svårt val.

Kommentarer
Postat av: joss

sovmorgon är ett klart val ! ;) <33

2009-03-11 @ 09:49:17
URL: http://enjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0