imorgon är det.. fredag!

Ciao !

helt okej dag, om man räknar bort spanskan.. hade prov idag och de gick väl lite sisådär, vår spanska lärare verkar tro att vi är hur duktiga som helst eftersom hon tar med massa grejer vi inte ens har pluggat på ! så jag blir verkligen glad om jag kan behålla mitt vg.

Jullan, Emma och jag är klara med vårat EPOK arbete nu, för er som inte vet vad det är för något så är det så att vi i nian har tema 1900-tal och ja och mina underbaringar jobbar med Astrid Lindgren, och jag måste säga att det har gått riktigt bra!
Vi har gjort en dunder fin plansh som jag kan ta kort på sen och lägga ut om ni vill. Och all text är klar så de känns riktigt bra inför redovisningen på tisdag.
Nu är det egentligen bara en liten grej som fattas.. en bild på astrid och oss tillsammans ! och nu kanske ni undrar hur vi ska få till det, jo det är så att jullans pojkvän Lucas är väldigt duktig med photoshop så han skulle försöka fixa en bild på oss tillsammans med henne, hur coolt är inte de ? ;d

nu ska jag plugga lite engelska , iallafall försöka. Hörs senare ikväll!

iAdios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0