Lör/sön

Heej bloggen hoppas ni mår bra! det gör iallafall jag, lite små trött bara.

Matchen igår mot Nyby vann vi med 11-2 ! Sen efter matchen duschade jag och åkte in med pappa och johan på bandy match sirius-edsbyn, hämtade upp Frida almlöf på vägen dit.
Sirius förlorade med 7-1 men de var ändå en rolig match, helt sjukt bra stämmning! träffade bla jossan andreas och sofia där som vi snackade med lite.

Efter matchen åkte jag hem till Frida, vi letade runt lite efter något att göra men bestämmde oss sen för att vara hemma käka godis och kolla på melodifestivalen, sagt och gjort. Eller så mycket melodifestivlen tittade vart de kanske inte, vi växlade lite mellan data och tv och så helt plötsligt när vi slängde en blick på tv;n så regnade det guld konfetti över någon tjej som hette Malena, då förstod vi att 2009 vinnare var korad, haha ! Själv så måste jag säga att det var en ganska konstigt vinnare i en melodifestival, men vem vet hon kanske överraskar i Moskva?

Efter melodifestvivalen gjorde vi oss iordning för kvällen sen satte vi oss och kollade på Flyga drake, otroligt bra film! men väldigt hemsk var den. Det var fressten den alla hade på läsförståelsen i nationella provet i svenska.
Slog på en till film sen med reese witherspoon men den somade vi till så vi gick och la oss.

Söndag Vaknade hos frida, käka lite frulle kolla på Eva och Adam och sen begav jag mig hem. Nu så ska jag fixa lite me No läxan sen bara ta det lugnt och ta dan som den kommer, Ikväll ska jag iallafall se Gossip Girl och BECK om den är se värd.

Haha lång inlägg, jag vet. Grattis till er som orkade läsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0