måndagens trevligheter

Tjoho , Efter skolan idag åkte jag hem till jullan en stund vi snackade och bakade kladdkaka som vi mumsa lite på, haha ja åt nästan halva helt själv ;d , var där till fyra sen tog jag bussen in till stan för där skulle jag möta upp resten av familjen eftersom vi skulle gå på husvisning i svartbäcken, Jätte fint och centralt var det, men sjukt litet ! så de va nog inget för oss, det var trotts allt vår första visning vi går på så vi får hålla oss lite och kika runt på de som erbjuds.

När jag kom hem så började jag nästan på en gång att baka bröd, haha nu låter jag som värsta bakar tjejen först kladdkaka och nu bröd, men riktigt så är det inte. Det var faktikst alexandra som inspererade mig idag i skolan när hon sa att hon hade ätit nybakat bröd till frukost och jag vart genast så sugen! så imorgon om allt går väl här i köket kommer jag också göra det :D , mums !

puss och hej lever pastej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0