mot duschen

Hej kära vänner ! , idag efter skolan så åkte flickorna hem till mig efter skolan, förutom alexandra för hon kunde tyvärr inte, men vi har planer på att åka hem till Frida imorgon och då kunde hon också :D.

Iallafall så var foto dagens aktivitet, vi har lekt modeller nere vid bryggen och det var jävligt kul må jag säga! ...och jävligt kallt.
Det är ju helt sjukt väder just nu, varierar hela tiden mellan, sol,snö,sol,snö... drygt jag vill ha vår nu! för efter våren så kommer ju... sommarn! Ojuste de slog mig nu att ja måste söka sommar jobb för tusan! Måste göras den här veckan annars ere för sent, ska nog söka inom komunen och fråga där ja prao förrut så man har lite alternativ.

Nu ska jag duscha, sen kommer det lite bilder från dagens "Photoshoot" ;)

hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0