redan fredag imorgon ?

Idag torsdag hade vi spanska hörförståelse prov som gick lite sisådär men ja hoppas ja har vg i allafall. Sen så flöt dan på ganska lugnt, hade egentligen bara 1 seriös lektion så de var ganska så skönt. Jag tycker att dom sneaste veckorna har varit ovanligt slappa.

När jag kom hem så kollade jag ikapp på mina missade avsnitt av gossip girl och desperet housewives som jag hade spelat in på boxen, sen satte jag mig vid datan men kände då hur jag plötsligt inte ens orkade hålla ögonen öppna så jag gick och la mig. Hoppas jag inte börjar bli sjuk!
Har iallafall nu käkade middag för nån timme sen och vofflor på de (glömde att äta det igår!) sen skrivit kalrt min engelska läxa, spanskan orkar jag inte ens titta på just nu! för jag e så sjukt trött, ska nog faktikst ta och sova nu snart tror jag.
Ska bara göra mig iordning, packa innebandy väskan tills imorn (Slutspel! sjukt taggad!) sen läsa lite men allra först ska jag göra ett Harry Potter test på msn.se och se hur långt mina kunskaper räcker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0