so sorry

jag vet att jag har varit dålig på uppdatering dom senaste dagarna, vet egentligen inte varför, det är nog helt enkelt så att jag varken har orkat eller haft någon insperation. Känns lite tråkigt att bara skriva om min vardag hela tiden.
Men så är det ibland och det ska det självklart bli ändring på.

Idag hade vi redovisning om Astrid som gick förvånansvärt bra med tanke på att jag skrev klart allt igår kväll, så de va kul. Vi har blivit lovade något av de högre betygen i villket fall.
Ikväll är det klass möte, vi ska bestämma var vi ska åka på klass resa någon stans, vi vill åka på kryssning eller till tyskland (Tropical Isand) tyvärr har vi ej råd ! så de blir väl något fjuttigt allmänt vanligt vi kommer åka på antar jag.

Och något som jag verkligen vart ledsen på när jag vakna imorse var att det har ju kommit snö !?
och jo visst jag gillar snö, men inte nu! nu vill jag ha vår, sol och värme inte någon äcklig snö!



Min kusin Nellie får stå för dagens bild och för dagens sommar känsla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0