studiedag

Var in till staden idag med mamma, vi fikade, köpte mat på salu hallen tills ikväll och shoppade lite. Jag köpte två par skor och mamma köpte en trench. Efter det åkte vi till elgiganten för att kika på systemkamera, har vart inne ett par gånger tidigare och vi vet redan vilken vi vill ha men mamma va lite fegis så hon ville sova på saken en gång till och åka in imorgon eller på söndag istället, hon e så jobbig! men aja de är hennes pengar så de är väl bara att köpa läget helt enkelt. Kan väl trotts allt hålla mig ett tag till.
Bild på skorna kommer senare!



Ikväll ska jag träna och sen hitta på något med tjejerna, Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten ! Fressten är det hennes och pappas bröllopsdag idag , grattis till dom ! <3

Kommentarer
Postat av: jullan

grattis till claes & anki ! :) <3

2009-03-20 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0