tuseday

Stan idag med tjejerna! Ja vad gjorde vi då? jo vi gjorde väl de man brukar göra på stan, kollade och shoppade kläder. Jullan var värst.. som alltid.
Jag fick med mig
en väska
en tee
jeans leggings
hlasband


Lägger upp bilder imorgon om jag hinner innan träningen.
Ja och hur har min skoldag varit då ? jo tack bara bra! en väldigt lugn skoldag var det och som alltid slutade vi klockan ett. Hur har eran dag varit ?

Nu om en kvart så är det den rätte för Rosing, någon som ska kolla? det hade jag iallafall tänkt att göra, inte för att jag gillar henne utan för att jag ska kunna sitta och små skratta lite åt ett sånt där töntigt program! Sen efter är det dh och det är däremot ett bra program :D

Sen så är det ju så att Emma L och jag har en egen dokumentär tv serie, "Solvej & Majbritt" och om allt går som tänkt så kommer det inom en snar framtid att dyka upp något avsnitt per dag!



Vi är redan kända i Japan !
kisses fellas !

Kommentarer
Postat av: ljunglöf

och vi kommer bara bli mer och mer kända nu!:D

2009-03-20 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0