underneath your clothes

Lördag, jag vaknade tillsammans med Jullan, Emma och Frida hos Jullan, vi käkade frukost innan vi nästan på en gång tog oss ner på hallen för en hel dag där med träning/match. Matchen var en tränings match inför slutspelet så vi frågade bästa möjliga och fick hit hagundas utvecklingslag, matchen slutade 2-4 till oss, kul ! eftersom det var inte precis det resultatet man hade väntat sig efter en match mot dom.
Efter matchen vart de träning och sen drog jag hem och duschade. Pappa hade match i hallen vid fyra tiden så jag cyklade upp till bussen i det härliga vädret för att titta på den. Emma och Amanda var också där, även Jullan och Frida som var med och spelade med gubbarna, hade gärna också varit med men hade ju inga grejer me mig när ja kom tillbaka, men aja, Båda dom gjorde varsit mål iallafall :D

Sen vart det lugn kväll hemma med mamma och Johan, vi fikade munkar och smothie till robinson och sen vart det wallander. Mys kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0