söndag 22/3

idag Söndag har jag i princip bara tagit det lugnt förutom att jag var ute och gick med mamma i över.. kan ni gissa ? 
i mer än två timmar!? säger bara att det var riktigt förbannat skönt när man såg huset igen.
Sen käkade vi vofflor, mums jag älskar vofflor ! Och nu kom jag nyss in, har varit ute i naturen med alla djuren och fotat lite me mammas kamera.

Och ett message till Frida nu, ditt försvunna smör är upp hittat, finns att hämta hemma hos mig !













Långt ifrån alla foton men det var ett par stycken iallafall, Nu ska jag kilas ! hare så bra alla, så hörs vi av senare vid ett annat tillfälle.

Missa inte beck ikväll !

Kommentarer
Postat av: jullan

åh gud vad fina bilder ! :D <3

2009-03-22 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0