kvälls inlägg

Sitter just nu och kollar på olika utbytesstudenter i usa's bloggar, och det får mig bara att längta mer och mer, jag vill verkligen åka iväg på ett high school år!
har velat det ända sen jag var typ 8 år och nu känns det som att det börjar närma sig äntligen, om jag inte räknat fel så är det nästa år ? eller året där på kanske de e. Jaja i villket fall så vill jag åka så grymt mycket ! Den ända haken är ju att lämna alla, och speciellt kanske om man skulle få en super klass nu till gymnasiet, då vet man ju inte om man kommer att komma i en hur tråkig som helst när man återväder. Fast de känns inte som om man riktigt kan tänka så heller.. det känns som om det här är en "en gång i livet chans" som jag måste pröva på.

Åh sitter nästan och drömer mig bort här, skulle vilja bo i en delstat med 365 soldagar och allt det där som man inte får uppleva här i Sverige, som Kalifornien till exempel eller varför inte Florida?.. synd bara att man inte får välja. hahah !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0