vill våren vara snäll och komma snart?

Mycket spanska plugg bestod min eftermiddag av, för att koppla ifrån ett tag och tänka lite på annat så tog jag en timmes promenad med musik, hjälper en verkligen att piggna till, sen då och då belönade jag mig själv för mitt rå pluggande med ett avsnitt av oc, får aldrig nog

Och jag kan knappt vänta tills imorn, båda mina vänner alexandra och frida har klippt sig idag och iallafall alexandra skulle göra om frillan helt och hållet, ska bli spännande ! blev det bra tejer ?

 

Natalie Portman och Penelope Cruz låg bra till i omröstningen på kanal 5.se om bäst klädd på Oscarsgalan, Vilken tycker ni var snyggast ?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den rosa var lätt snyggast!

2009-03-08 @ 04:43:21
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0