Fredag

De här lediga dagarna har hitills gått åt till plugg och att hjälpa till att måla huset, haha de är faktikst rätt kul men lite långtråkigt så för att slippa undan så skrev jag lite på min so uppsats om rika och fattiga länder, vi skulle välja ett rikt och ett fattigt sen berätta lite om dom för att sedan jämföra dom med varann och kanske på något sätt förstå hur det ena kan vara rikt och det andra fattigt, jag valde USA och Brasilien och har väll kommit halvvägs iallafall.

Nu ikväll får jag se lite vad som händer, vi får gäster hem hit så blir kanske tvungen att vara hemma, men som sagt vi får se. Imorgon ska jag iallafall vara med mina bästaste ! Får se vad vi hittar på men vad de än blir så har vi alltid kul tillsammans!

pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0